عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور گفت: بودجه صدا و سیما متناسب با افزایش وظایف باید بیشتر شود.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور گفت: بودجه صدا و سیما متناسب با افزایش وظایف باید بیشتر شود.
کد خبر: ۱۴۲۷۷۵۶

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور در گفتگو با جام جم آنلاین، ضمن اشاره به اینکه، بودجه صدا و سیما متناسب با افزایش وظایف باید بیشتر شود، بر لزوم برنامه‌ریزی مدون برای سیگنال‌رسانی صد در صدی به همه مناطق کشورعضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی، موافق افزایش بودجه صدا و سیما هستم.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به پیشنهاد افزایش بودجه سازمان صدا و سیما در لایحه برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و هجمه رسانه‌ای عظیمی که دشمنان علیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت در سطح بین‌المللی به راه انداخته‌اند، تقویت رسانه‌های خودی با اولویت رسانه ملی، وظیفه‌ای است که بر دوش حاکمیت و به تبع آن مجلس و دولت است.

وی به جام جم آنلاین گفت: در شرایطی که هزاران شبکه خارجی و صد‌ها شبکه معاند فارسی‌زبان، مشغول عملیات رسانه‌ای شبانه‌روزی علیه دستاورد‌ها و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی هستند، باید مجموعه‌ای با وسعت و توانمندی صدا و سیما وجود داشته باشد که در برابر آن‌ها بایستد و با تبیین واقعیت‌ها و با رویکردی حقیقت‌جو، بازی رسانه‌ای دشمنان را بر هم بزند و معادله را به نفع جبهه حق عوض کند و این میسر نمی‌شود جز با حمایت همه جانبه از صدا و سیما که یکی از مصادیق آن، تقویت بودجه و در نظر گرفتن هزینه‌های جاری و تولید برنامه‌های مختلف خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه سخنانی از وی درباره میزان پیشنهادی برای صدا و سیما و میزان افزایش آن منتشر شده است گفت: در مصاحبه‌های قبلی، عدد و رقمی را بیان نکردم و آنچه اطلاع‌رسانی شده درست نیست.

کوچکی‌نژاد بر موضوع پوشش صد در صدی رادیو و تلویزیون در همه مناطق کشور از مرکز تا شهر‌ها و روستا‌های مرزی تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار این است که مدیران رسانه ملی با برنامه‌ریزی جامع، زمان‌بندی مشخصی برای این منظور ارائه دهند و از همه تجهیزات فنی و توان نیروی انسانی، برای پوشش کامل شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در مناطق دوردست استفاده کنند که این مهم، نیازمند کاری جهادی و شبانه‌روزی است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از چالش‌های پیرامون صدا و سیما، مسئله صندوق بازنشستگی و تبدیل وضعیت نیروهاست که انتظار داریم مدیران رسانه ملی در این خصوص اقدامات جدی‌تری داشته و برنامه‌های خود را به اطلاع نمایندگان مردم در مجلس برسانند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی و با در نظر گرفتن همه شرایط و چالش‌های پیش روی، موافق افزایش بودجه صدا و سیما هستم و متناسب با افزایش وظایف این رسانه، باید بودجه لازم در اختیار صدا و سیما قرار گیرد.

نماینده مردم رشت و خمام با قدردانی از عملکرد خوب رسانه ملی در انعکاس مظلومیت مردم غزه و نمایش واقعیت‌های جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: صداوسیما به عنوان یکی از بزرگترین رسانه‌های جهان اسلام و تنها حامی مردم بی دفاع غزه، به‌خوبی توانست با فضاسازی دروغین رسانه‌های معاند که قصد جابه‌جا کردن ظالم و مظلوم را در این وقایع دارند، مقابله کند و صدای مظلومان غزه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها